μινι Καλαθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο.

Επιστροφή προϊόντος

Εντός 14 (δεκατέσερα) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος, ο Πελάτης μπορεί να το επιστρέψει χωρίς να δώσει οποιοδήποτε λόγο, χωρίς να οφειλεί για αυτό καμία αποζημίωση ή κύρωση, και η Εταιρεία αναλαμβάνει την υποχρέωση να επιστρέψει το πλήρες ποσό που έχει καταβάλλει ο Πελάτης για το συγκεκριμένο προϊόν. Για τον σκοπό αυτό, ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος:

1. Να συμπληρώσει και να στείλει το Έντυπο επιστροφη προϊόντος. Η Εταιρεία θα επιστρέψει απάντηση με e-mail για το ποσό, το οποίο ο Πελάτης πρέπει να λάβει και να προσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο θα του επιστρέψει το ποσόν.

2. Να στείλει το προϊόν στην κατάσταση στην οποία το έχει λάβει από τον courier, χωρίς να το έχει κατεργαστεί με οποιονδήποτε τρόπο (π.χ. πλύσιμο, σιδέρωμα, σχισμένο, βρώμικο), με όλα του τα συνεπακόλουθα έγγραφα (π.χ. απόδειξη, τιμολόγιο, δελτίο αποστολής) και τα αξεσουάρ εαν υπήρχαν.  Επίσης σε κάθε περίπτωση δεν θα πρέπει να έχει παραβιαστεί η ολότητα της τοποθετημένης πάνω στο ρούχο ετικέτας. Η διεύθυνση στην οποία ο Πελάτης πρέπει να στείλει το προϊόν είναι: BULGARIA, Stara Zagora - 6000, bul.“Slavianski“ № 45, SPEEDY office, ILLAYA LTD.

Σε περίπτωση μη εκπλήρωσης αυτών των όρων, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος και αντίστοιχα την αποκατάσταση του πληρωμένου ποσού από τον Πελάτη.

Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή ή την ανταλλαγή του προϊόντος επιβαρύνουν τον Πελάτη! Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιστρέψει το προϊόν, χωρίς να τα πληρώσει, τα έξοδα αποστολής θα αφαιρεθούν από το ποσό που η Εταιρεία θα του αποκαταστήσει. Για να αποφευχθούν η πιθανή κατάχρηση, χρησιμοποιώντας δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 50,00 Ευρώ, εάν το τελικό ποσό της παραγελίας μετά την αφαίρεση του επιστρεφόμενου προϊόντος είναι κάτω των 50,00 Ευρώ, ο Πελάτης θα χρεώνεται τα έξοδα αποστολής, τα οποία ήταν πληρωμένα από την Εταιρεία  και θα αφαιρεθούν από το ποσό, το οποίο η ίδια πρέπει να επιστρέψει στον Πελάτη!

Ο Πελάτης δικαιούται να λάβει μόνο την αξία του προϊόντος που έχει επιστρέψει, έτσι όπως ήταν κατά την παραγγελία και την αγορά του.  Το ποσό για τα έξοδα αποστολής, το οποίο ο Πελάτης έχει πληρώσει στην παραλαβή του προϊόντος, επιβαρύνει τον ίδιο και δεν επιστρέφεται!

Η αξία του επιστρεφομένου προϊόντος επιστρέφετε στον Πελάτη μέσω:

  • μέσω τραπέζης το αργότερο εντός 7 (επτά) ημερών από την ημερομηνία της επιστροφής του προϊόντος. Ο Πελάτης πρέπει να στείλει στην Εταιρεία μέσω e-mail  το αριθμό του τραπεζικού λογαριασμού (ΙΒΑΝ), το SWIFT BIC κωδικό της τράπεζας και το πλήρες όνομα του κατόχου του λογαριασμού

  • Η αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα κουπόνι για έκπτωση στην επόμενη αγορά από τον συγκεκριμένο Πελάτη. Τον κωδικό του κουπονιού και το ποσό της έκπτωσης θα σταλεί στο Πελάτη στο e-mail, στο οποίο έχει κάνει την εγγραφή του στο E-shop.   

Όταν κατά την παραλαβή της παραγελίας του, ο Πελάτης  ανακαλύψει, ότι του έχει σταλθεί άλλο προϊόν από αυτό που έχει παραγγήλει, ή σε περίπτωση που ανακαλύψει έμφανη ελαττώματα στο προϊόν, και αυτό μπορεί να επιβεβαιωθεί με απλή εξέταση, ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν και να ζητήσει επιστροφή των χρημάτων. Την διαμαρτυρία αυτήν, ο Πελάτης πρεπεί να την κάνει όχι αργότερα από 1 (μια) ημέρα από την παραλαβή. Η Εταιρεία προσφέρει μεταχειρισμένα προϊόντα, και για αυτόν τον λόγο δεν υπάρχει δυνατότητα να αντικατασταθεί το επιστρεφόμενο προϊόν με άλλο ίδιο. Η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να επιστρέψει το ποσό, το οποίο έχει πληρώσει ο Πελάτης, συμπεριλαμβανομένου και του κόστους της επιστροφής του προϊόντος.

Η διαμαρτυρία από τον Πελάτη και η επιστροφή του πληρωμένου από τον ίδιο ποσό πραγματοποιείται σύμφωνα με την ανωτέρω περιγραφείσα διαδικασία.

 

Επιστροφή στο πάνω μέρος