μινι Καλαθι

Το καλάθι αγορών σας είναι άδειο.

Ο μεγαλύτερος fan των ρούχων από δεύτερο χέρι - Ingvar Kamprad - ο ιδρυτής της αυτοκρατορίας ΙΚΕΑ !

Ημερομηνία: 05 Ιούνιος 2016

Αν νομίζετε ότι είναι ντροπή να ντύνεστε με  ρούχα από τα κατάστηματα second hand, τότε καλό είναι να το ξανασκεφτείτε. Επειδή ο ιδρυτής της ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα επίπλων ΙΚΕΑ, και ο απόλυτος εκατομμυριούχος, Ingvar Kamprad, ντύνετε μόνο από τέτοια!

"Ποτέ δεν  βάζω ένδυμα που δεν έχει αγοραστεί από κατάστημα  δεύτερο χέρι", εξομολογεί ο ίδιος στο σουηδικό κανάλι TV4. "Με αυτό θέλω να δώσω ενα καλό παράδειγμα, και όχι να μιλάμε μόνο, οτι πρέπει να μειωθούν τα έξοδα! Ο Kamprad εξηγεί την ακραία οικονομία του με τον τόπο καταγωγής του: «Είναι στην παράδοση της περιοχής Småland, όπου γεννήθηκα, να μην χαλάμε χωρίς αιτία τα  χρήματα. "

Ο Kamprad, ο οποίος στις 30 Μαρτίου έγεινε 90 ετών, φημίζετε για την τσιγγουνιά,η οποία τον έχει βοηθήσει να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στον κόσμο, γράφει η βρετανική εφημερίδα Guardіan. Και για τα φοβερά εμπορικά κόλπα του που και σήμερα  αυξάνουν το ετήσιο κέρδος του σουηδικού γίγαντα.

Η περιουσία του Ingvar Kamprad εκτιμάται σήμερα σε 65,5 δις ευρώ. Το 2006 το αμερικάνικο  περιοδικό Forbeѕ ανακοινώνει τον Kamprad για τον τέταρτο πιο πλούσιο άνθρωπο στον πλανήτη . Αλλά αυτό δεν τον εμποδίζει ακόμη να λυπάτε τα 22.00 €, τα οποία έδωσε μία φορά σε ένα κομμωτήριο στην Ολλανδία. Και το σαιτ Listverse έδωσε στον ιδιοκτήτη της ΙΚΕΑ την δεύτερη θέση στο top 10 των πιο εκκεντρικών εκατομμυριούχων και δισεκατομμυριούχων. Μεταξύ αυτών των λόγων  είναι ότι «οδηγεί το 20-χρονών Volvo, χρησιμοποιεί δύο φορές τα φακελάκια του τσαγιού και κλέβει αλάτι και μαύρο πιπέρι από τα εστιατόρια; το σπίτι του είναι διακοσμημένο με έπιπλα από το ΙΚΕΑ, χρησιμοποιεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς και το σπίτι του είναι αρκετά σεμνό".

Ο Malcolm Gladwell, στο βιβλίο του "Δαβίδ και Γολιάθ" υποστηρίζει, ότι η  λιτότητα του Kamprad συνδέεται και με ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό του χαρακτήρα του - να παίρνει κοινωνικούς ρίσκα και να κάνει πράγματα που μπορεί να είναι κοινωνικά απαράδεκτα. Ο ίδιος λέει πως στα τέλη της δεκαετίας του '50 ο ιδιοκτήτης του ΙΚΕΑ αποφάσισε να μεταφέρει την παραγωγή στην Πολωνία. Μια τέτοια απόφαση στη μεση του Ψυχρού Πολέμου φαίνεται αδιανόητο. Τον αποκαλούν προδότη, αλλά ο Kamprad δεν νοιάζεται. "Δεν είναι από τους ανθρώπους που νοιάζονται για την κοινή γνώμη», καταλήγει ο GladwellΤο 1973 ο Kamprad μετακόμιζει την εταιρεία του από τη Σουηδία στη Δανία λόγω των χαμηλότερων φόρων. Αργότερα για τον ίδιο λόγο μεταβίβασε του μπίζνες του στην Ελβετία. Από το 2010 ο ιδρυτής της  ΙΚΕΑ σταδιακά αποσύρετε από την οικογενειακή επιχείρηση για να μεταφέρει τη διαχείριση της αποκλειστικά στους τρείς γιούς του, και το 2014 επιστρέφει   στη Σουηδία.

Μερικά από τα εμπορικά κόλπα της ΙΚΕΑ:

●   παντού είναι κρεμασμένα ταμπελάκια με προσφορές - ΙΚΕΑ ακόμη από την είσοδο  μαγνητίζει τους πελάτες με ευκαιρίες - μια τακτική που έχει αποτέλεσμα

●     όταν περάσετε την είσοδο, θα βρείτε ευγενικά τακτοποιημένες μεγάλες τσάντες ΙΚΕΑ. Ο λόγος είναι ότι οι πελάτες που έχουν τα χέρια τους ελεύθερα ψωνίζουν πιο πολλά!

●    το φθηνό φαγητό στο εστιατόριο  ΙΚΕΑ - όποιος έχει παεί για ψώνια στο κατάστημα, συνήθως κοιτάζει και τις τιμές στο εστιατόριο. Και διαπιστώνει ότι είναι εξαιρετικά φθηνά. Για παράδειγμα, το πιάτο με 10 τεμ. κεφτεδάκια και γαρνιτούρα κοστίζει μόλις  2,95 €. Η αλήθεια είναι ότι το ΙΚΕΑ πουλάει φαγητά σχεδόν χωρίς κανένα κέρδος. Αλλά πίσω από τα φθηνά γεύμα κρύβετε ένα εμπορικό τρικ - τα εστιατόρια να δημιουργήσουν την εικόνα ότι είναι μια φθηνή εμπορική αλυσίδα!  Έτσι οι φθηνότερες τιμές από τις μερίδες φαγητού μεταφέρονται και στα έπιπλα. Στον πελάτη δημιουργείτε η αίσθηση ότι τα πάντα στο κατάστημα είναι φθηνά! Ετήσια ο σουηδικός γίγαντας κάνει κέρδος από τα φαγητά  μόνο 1.46 δισεκατομμύρια , ενώ το συνολικό του κέρδος από τα έπιπλα είναι 29 δισεκατομμύρια! Ετήσια η παγκόσμια αλυσίδα πουλάει πάνω από 80 εκατομμύρια χοτ ντογκ!

●   στο δρόμο για τα ταμεία υπάρχουν πολύ λίγα, αλλά πολύ φθηνά αντικείμενα. Είτε πρόκειται για αρωματικά κεριά ή φθηνες γλάστρες με λουλούδια - το αποτέλεσμα είναι το ίδιο - μπαίνουν πάρα πολύ γρήγορα και εύκολα στο καλάθι, και από εκεί στο λογαριασμό!

●  ένα από τα πιο πονηρά κόλπα με το οποίο το ΙΚΕΑ προκαλεί τους πελάτες να ψωνίζουν περισσότερο έιναι το «μονόδρομο ταξίδι." Στα καταστήματα δεν υπάρχουν ασανσέρ ή κυλιόμενες σκάλες με τα οποία οι πελάτες να μπορούν να φτάσουν πιο γρήγορα στα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, και αναγκάζονται να περάσουν από όλες τους αίθουσες για να βγούν από το κατάστημα. Έτσι, μπροστά στα μάτια τους περνούν και τους τραβούν πράγματα, τα οποία δεν είχαν σκοπό να αγοράσουν!

 

Αφήστε σχόλιο

Κωδικός ασφαλείας
Πληκτρολογήστε την παραπάνω λέξη
  • Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια
Επιστροφή στο πάνω μέρος